איך לבצע אופטימיצזיה בצורה נכונה |
![]() |
![]() |
![]() |
אינטרנט קידום אתרים ושיווק באינטרנט - קידום אתרים |
השיעור נכתב על ידי : קיריל |
רביעי, 28 אוקטובר 2020 09:41 |
רוצים לדעת הכל על אופטימיזציה למנועי חיפוש? מאמר זה בול בישבילכם! כל האתרים יכולים להפיק תועלת מהתעבורה העולה שמייצרת קידום אתרים, אך חשוב שלא תשפיל את האנוש בצרכנים בניסיון להשיג רווחים גבוהים יותר. המידע המוצג בפניך במאמר זה יסביר לך את הטכניקות הטובות ביותר בכדי להפוך את האתר שלך לגלוי יותר מבלי להיראות מוצל למנועי החיפוש. הגדלת SEO היא משחק סבלנות. לא תראה שינויים עצומים או זרם תנועה בן לילה. להיפך, זה יכול לקחת כמה חודשים אם האתר שלך חדש למדי. לוקח זמן רב כדי להגביר את הנראות של עסק מקוון כמו שלעסק לא מקוון. האתר שלך צריך לשאוף להיות רלוונטי, עדכני וידידותי למשתמש. אתה רוצה שמבקרים חוזרים והמבקרים שלך יישארו באתר שלך לפרקי זמן ממושכים. דברים קטנים עושים שינוי. בבחירת שם תחום, בחר שם שניתן לזכור בקלות ויש לו שם שקשור ל מה שאתה מוכר. זה מאוד שימושי לאנשים שמגלים אותך דרך YouTube מכיוון שקל לזכור אותו. אל תשתמש בשאילתות דינמיות אם תוכל להימנע מכך. כתובת אתר כמו www.mysite.com?sid=100&mode=q עשויה אפילו לא להיות באינדקס. שפה מסוימת עלולה לבלבל מנוע חיפוש, ולכן לכל כתובת אתר צריך להיות שם משמעותי, כמו גם מילות מפתח רלוונטיות. נסה להשתמש בעדכוני מוצרים כדי לגרום ללקוחות נוספים להיכנס לאתר שלך. אלה יציגו פרטים כמו תמונות ומחירי השירותים והמוצרים שלך. יש להגיש את העדכון שלך לאתרים חשובים כמו מנועי חיפוש גדולים או אתרי השוואה. הוסף סמל עדכוני RSS באתר או בבלוג שלך, והציע לקוראים שהם צריכים להירשם לעדכון האתר שלך לקבלת כל העדכונים האחרונים. לאחר שגילית את ביטויי המפתח הנכונים לאתר שלך, עליך לשים את ביטוי המפתח בכותרת שלך. הכותרת שלך צריכה להיות רלוונטית, זה יהיה הרושם הראשוני שתשאיר אצל משתמשים שעשויים לבקר באתר שלך או לא. אם תעשה זאת בדרך זו, המשתמש ילחץ על קישור האתר שלך מכיוון שהוא רלוונטי למה שהמשתמש חיפש. נסה תמיד לוודא שיש לך תגי תיאור טובים. התוכן באזור זה לא יעלה על 30 מילים. הדף כולו לא צריך להיות יותר ממאה KB. הרבה אנשים חושבים ששימוש במילות מפתח בתגובות HTML מועיל עבור SEO. עליך להתמקד בדברים שאתה מפרסם באתר שלך. כדי להרחיק מסנני דואר זבל של מנועי חיפוש, אל תשתמש בתוכן משוכפל באתרים שלך. דעו כי תוכלו להשתמש בתוכן כפול ואף לא לדעת. שימוש באותם תיאורי מוצרים במספר עמודים עשוי לחסוך לך זמן, אך מנועי החיפוש אינם יכולים להבדיל בין זה לבין ספאם. המשפטים הזוגיים הראשונים של הפסקה ההתחלתית צריכים להיות מסוגלים להכפיל את התג של תיאור המטא שלך ב- HTML. חלק מסורקי האינטרנט מחפשים במשפטים הראשונים של מאמר במקום מטא תגים כדי לדרג את האתר שלך. מחסור בתוכן עלול לפגוע ב- SEO שלך. במקרה ואתם מרגישים שחסר לכם ידע בדבר מסוים, שקלו לקחת קורס שיווק דיגיטלי על מנת לצבור יותר ידע ולחסוך זמן רב בחיפושים עבור השאלה שלכם. שים יותר תוכן בדפים מאשר קישורים בלבד. כלול אותם בתוכן שלך, במקום לאפשר להם לעמוד לבד. דפי קישורים אינם זוכים להערכה מצד הקוראים או מנועי החיפוש. כשאתה שומר על התוכן שלך רלוונטי לטקסט שלך, זה עוזר למנועי החיפוש לפרש את ההקשר בצורה מדויקת יותר, וזה גורם למידע שלך להיראות מקצועי יותר. יש גם טכניקות טובות וגם גרועות. העצות שקראת זה עתה מציעות לך דרכים מתאימות רבות להגדיל את קהל היעד שלך וכיצד להימנע מחסימה לא הוגנת על ידי מנוע חיפוש.
הוסף תגובה
|
התחברות לאתר