בחירת כסא משרדי מתאים – גם למען בריאות העובדים |
![]() |
![]() |
![]() |
בית משפחה וריהוט - ריהוט כללי |
השיעור נכתב על ידי : אבנר כהן |
רביעי, 21 דצמבר 2011 16:39 |
ריהוט משרדי מתאים לחברה כאשר בוחרים ריהוט משרדי עבור המשרד, צריך להביא בחשבון גם את הפונקציונאליות ואת העובדה כי על ריהוט משרדי למשרד להיות כזה, אשר ישמש את המשרד למשך תקופה ארוכה ללא צורך בהחלפה של הריהוט. על כן, ישנה חשיבות מיוחדת לבחירת ריהוט משרדי ברמת גימור גבוהה, אשר תבטיח לכם את העמידות של הרהיטים. רהיטים שאינם ברמת הגימור הטובה והגבוהה יכולים להיות זולים יותר, אולם פעמים רבות יש צורך להחליף רהיטים כאלה בתדירות גבוהה יותר מאשר רהיטים ברמת גימור גבוהה יותר, וכך יכול להיות שהוצאה זולה יותר תעלה לכם ביוקר בטווח הארוך. מלבד זאת, ריהוט משרדי ברמת גימור גבוהה יותר מבטיח לכם, כי המדובר ברהיטים "בריאים", כלומר כאלה שמיטיבים עם בריאותם של היושבים עליה. כיום ייצור רהיטים, כגון אלה המשווקים על ידי חברות המתמחות בשיווק רהיטים לעסקים, מערב מומחים משלל תחומים – כולל מומחים מתחומי הרפואה, כדי להבטיח כי כסא מזכירה, למשל, הוא כזה אשר מבטיח שמלבד הנוחות האדם היושב עליו ישמור על יציבה נכונה, אשר חיונית כאשר מדובר על שעות רבות של ישיבה מול המחשב או שולחן העבודה. בחירת כסא מזכירה או מזכיר אשר עומדים בתקנים אורטופדיים ומבטיחים את היציבה הנכונה היא עניין חשוב למשרד ולעובד. מעבר לכך, כיסאות בריאים ונוחים יותר הם דרך של המשרד להעביר מסר לעובדים על מקום העבודה שלהם ועל היחס שהוא נותן להם. משרד, המעמיד לרשות עובדיו את הכלים הדרושים והנכונים לצורך עבודתו, תורם להעלאת היעילות של העובד בעבודתו. אין זה מקרה ורבות נכתב כבר אודות היות נוחות העבודה חלק חשוב משיפור תהליכי העבודה במשרד. סוגי ריהוט משרדי קיימים ככלל ניתן לחלק ריהוט משרדי לשתי רמות עיקריות של מוצרים, אשר נבדלים ביניהם בעיקר ברמת ההידור. בדרך כלל מעדיפות חברות שריהוט עבור מנהלי ומנהלות החברה כמו גם עבור הבכירים/ות בחברה יהיה ייצוגי יותר, באופן ההולם את מעמדם בחברה ואשר תואם את הציפיות של לקוחות החברה המתארחים במשרדים של אותן מנהלות או מנהלים. מלבד אלה ניתן למצוא קטגוריה של רהיטים ברמת גימור גבוהה עבור עובדי החברה אשר אינם מנהלים. אין המדובר בכסאות פחות טובים, אלא לרוב, כאמור, בכיסאות פחות מהודרים. ריהוט משרדי זה הוא ריהוט אשר נועד להציע בעיקר פונקציונאליות עבור העובד המשתמש בו, וניתן למצוא מספר דגמים שונים של ריהוט משרדי כזה בהתאם לאופי העבודה של העובדים. רכישת ריהוט משרדי באינטרנט? באופן מסורתי עסקים רבים אינם מבצעים את הרכישות של ריהוט משרדי דרך האינטרנט. ייתכן כי הדבר נובע מכך שהרבה מאוד אתרים הם אתרים המוכוונים עבור לקוחות פרטיים, וכן כי חברות שונות מעדיפות ליצור קשר ישירות עם הספקים במקרים אחרים. אולם, היום ניתן למצוא קטלוגים (לפחות) של מספר חברות שונות הפועלות בתחום זה של שיווק ריהוט משרדי, המפרסמות ומציגות בצורה נוחה ונגישה במיוחד את כלל הריהוט המשרדי המוצע על ידם. באתרים אלה ניתן למצוא את כל סוגי הריהוט המשרדי לפי קטוגריות שונות ולבחור את הפריטים הדרושים למשרד.
הוסף תגובה
|
התחברות לאתר