המשרד הוא העובד החשוב ביותר של של בעל העסק |
![]() |
![]() |
![]() |
נדל"ן, בניה ושיפוצים - ריהוט משרדי |
השיעור נכתב על ידי : אבנר כהן |
ראשון, 18 דצמבר 2011 15:55 |
אם בעבר ריהוט משרדי במשרד אחד היה זהה לאחר, היום קיים מגוון רחב ועצום. יוצא, אפוא, כי התאמת הריהוט המשרדי לאזורי העבודה השונים במשרד מתגלה כמשימה לא פשוטה כלל. המשרד המרהט צריך למצוא את האיזון הנכון בין פונקציונליות לבין ערך אסטטי. לדוגמא: משרדי אדריכלות או עיצוב גרפי יבחרו למקם במקומות גלויים שולחנות לפרויקטים, בכדי להדגיש את טיב העסק שלהם. שולחנות לפרוייקטים, שבדרך כלל היו נסתרים בחדרי עבודה, ימוקמו, כבדרך אגב, דווקא במרכז חלל העבודה, במקום נגלה לעין. מיקום של שולחנות לפרויקטים באופן שכזה משרת לא רק את האספקט האסטטי של המשרד, אלא גם מוביל לכך שעובדים יעבדו יחד, ויגדיל את פריון העבודה שלהם משמעותית. כמו כן – לקוחות חדשים יועברו למדיום מחשבתי אחר ברגע שהם יכנסו למשרד. כך, על ידי מיקום ובחירת ריהוט משרדי באופן שכלתני, ניתן להגדיל את רמת הענין הנוצרת אצל הלקוח, משקיע או קולגה. כפי שניתן לראות, ריהוט משרדי הוא פרוייקט שבעלי עסק רבים משקיעים בו הרבה מחשבה ומשאבים. בעלי עסק רבים ישקיעו גם בהזמנות ריהוט אישיות, אם הם מוצאים שרק כך הם יכולים להתאים את הריהוט לרוח העסק. ריהוט המשרד באופן מושכל יש להימנע ככל האפשר מרכישת ריהוט ספונטנית או אמוציונאלית. רכישות שכאלה נוטות לאכזב בטווח הרחוק. מומלץ לבוא ולהתרשם מהמגוון שמציעה חנות הרהיטים, ולחזור עם רעיונות מוגדרים יותר בנוגע לסוג ואופי הריהוט שאתם מעוניינים להציג בעסק שלכם. רק לאחר שתקבעו איזו אווירה העסק שלכם ישדר. בעזרת רק מספר פרטי ריהוט משרדי יקרים ואיכותיים ניתן להוסיף למשרד זוהר של הצלחה ומצוינות, אך אסור לשכוח, כי מדובר בסוף היום ברהיט, וכרהיט עליו למלא פונקציה. פריט ריהוט, יקר ואיכותי ככל שהיה, יהווה רק "משקל עודף" אם הוא לא ממלא את הפונקציה שעבורה הוא נוצר. בין אם מדובר בכיסאות עבודה מורכבים אך לא אורטופדים, או שולחנות לפרוייקטים שנבנו עם דגש על אסטטיות, ולא על שמישות - אסור לשכוח כי פרקטיות ופרגמטיזם לאו דווקא גורעים ממראה העסק, ובשילוב עם האלמנטים הנכונים יכולים אף להוסיף עניין. עלות אל מול תועלת בעלי עסקים רבים לא מתחשבים בתועלת שניתן להפיק מריהוט משרדי שנבחר בקפידה, ומתמקדים רק בהוצאה הכלכלית שריהוט זה דורש. בעלי משרדים רבים לא מעריכים את ההשפעה שריהוט נכון יכול לגרום ללקוחות חדשים. הדבר הראשון שלקוח רואה בבואו למשרד הוא הריהוט, גם אם לא כל פריט בנפרד, הוא בפירוש מקבל את התחושה והאווירה שהריהוט מעביר. כשלקוח נכנס למשרד הוא נחשף לאווירת המשרד עוד לפני שהוא פוגש את המזכירה. זה מעניינו של בעל העסק או המשרד, לגרום לכך שאווירת המשרד תהא מרשימה אך מזמינה. יש לזכור: עסק, גם אם הוא מבריק בתחומו, לא יצליח להתרומם מבלי לשדר ללקוחות "אני מצליח. אני יודע מה אני עושה".
הוסף תגובה
|
התחברות לאתר