למה קניתי מנשא אופניים אחורי PDF הדפסה דוא
גרועהכי טוב
השיעור נכתב על ידי : רותם שמואלי
ראשון, 29 נובמבר 2015 15:02

במאמר הזה אני אשתף אתכם למה קניתי מנשא אופניים אחורי: הכל התחיל ביום קייצי אחד בו אני ואשתי החלטנו ללכת לטיול בואדי הקרוב למושב שלנו. טיולים כאלו אנחנו עושים כמעט בכל חודש ולכן לא שינינו את התנהגותנו מבדרך כלל. בשבת בבוקר החלטנו להעמיס כל מה שיכולנו במושב האחורי של הרכב ובתא המטען קיפלנו את האופניים והכנסו בקושי הרב. בגלל שמדובר בנסיעה קצרה במושב ובדרכי עפר לא ייחסנו חשיבות לכך שדלת תא המטען תהיה חצי פתוחה ודאגנו שזה יוחזק טוב ולא יפול בדרך. אבל, למרבה ההפתעה, למרות שאנחנו מכירים את המסלול כמו את כף ידינו באחת המהמורות בדרך תא המטען קפץ ואחד מזוגות האופניים נפלו והתגלגלו במורד הואדי.

הסיטואציה הייתה קצת מלחיצה אבל כשירדנו לקחת את האופניים הם לא נהרסו אבל הבנו בשלב הזה שגם בנסיעות קצרות ולא מזיקות אנחנו לא נקל ראש והמשך הטיול בוטל. כשחזרנו הדבר הראשון שעשינו זה פתחנו את האינטרנט ונכנסנו לאתר שמוכר ציוד לרוכבי אופניים. היה זה האתר של חן אופן, הוא היה מרשים ונוח והכיל מספיק מידע שגם אנשים בורים כמונו יוכלו להבין בדיוק מה מו ואיפה.

לאחר סריקה קצרה של האתר ראינו שיש כמה פתרונות בשביל הבעיה שיש לנו. שללנו את המנשא האופניים שמתחבר לגג בגלל שאנחנו נוסעים בדרך כלל בודאי ויש עצים מעל גובה הרכב ועדיף לא להתעסק עם זה, החלטנו ללכת על מנשא האופניים האחורי שנקרא באתר 'מנשא אופניים אוניברסלי' כי הוא היה נראה הכי מתאים בשבילנו והוא גם הכיל מקום לעד 3 זוגות אופניים אז זה מתאים לנו בהחלט. בדקנו קצת על המוצר וראינו שהוא איכותי וטוב, מונע טלטול של האופניים, מתאים לכל סוגי האופניים וגם מאוד פשוט וקל לתפעול מבחינת הרכבה וטעינה. המחיר שלו היה בסביבות ה-1000 שקל וזה היה מחיר מאוד משתלם ביחס למקומות אחרים בהם גלשנו והחלטנו לקנות מהם את המוצר.

כמה שבועות לאחר מכן כבר הספקנו לצאת לטיול נוסף עם המתקן החדש וההרגשה הייתה אחרת. הרגשנו סוף סוף שאנחנו פועלים באופן נכון ובטיחותי ולמרות שדברים היו נראים לנו מאוד הגיוניים כשפעלנו ברשלנות, עכשיו הכל מתבהר. אנחנו ממליצים לכם גם לקנות מנשא לאופניים ולא להסתפק בפתרונות לא בטיחותיים ולא יעילים.

נכתב על ידי לקוח מרוצה של חברת חן אופן.

עוד מכותב זה
עוד מאמרים מכותב זה
עיצוב וצילום
בפעם הראשונה שאשתי הלכה לצילומי הריון היא הלכה לבד כי היא לא הייתה בטוחה כל כך לגבי הטרנד היחסית חדש הזה של צילומי הריון. (בזמנו זה היה חדש...
אחר עסקים
אנשים מקפידים לנקות את הבית שלהם באופן יום יומי, אם ייראה גרגיר אבק על שולחן הכתיבה בבית או אם המיטה תהיה טיפה לא מסודרת אנשים יכולים...
כללי1
מאז ומעולם אנשים אהבו לתעד רגעים גדולים בחייהם, עוד הרבה לפני המצאת הצילום והתמונות היו אנשי המערות חוצבעים בדפנות המערות שלהם ציורים של...
תחביבים כללי
כמה פעמים יצא לך לקום בבוקר ולעשות משהו בשביל עצמך במהלך ההריון? כל התקופה הקשה הזאת את רק צריכה לדאוג לעובר הקטן שנמצא אצלך בבטן, לאכול...
רכב ותעופה
אם יש משהו באמת חשוב בחיים שלנו זה לא כסף, זה לא מכוניות והאמת שזה גם לא אהבה, אלא זה החיים עצמם. כל החיים האלו לא שווים כלום אם הם נגמרים...
עוד בנושא
מאמרים קשורים
ארועים - ארגון ארועים
אתם משקיעים באלכוהול איכותי, בוחרים במתחם אירועים שידוע באוכל משובח ואפילו רוכשים מזכרות לכל אורח. עם השקעתכם באורחים, אל תשכחו לרגע...
עסקים כללי
מפיצי ריח חשמליים הפכו בשנים האחרונות להיות אחד המכשירים ההכרחיים בכל עסק ואפילו בתים פרטיים שכן אנשים הבינו כבר מזמן את החשיבות האדירה...
אחר נדל\"ן ושיפוצים
  השקעה בנדל"ן בבירת הונגריה - קצת פרטים לפני שרצים להשקיע מזה שנים שהשקעה בנכסי דלא ניידי – להלן נדל"ן, נחשבת לבעלת סיכון נמוך ביחס...
ספורט
האם כבר זמן רב אתם טוענים על קילוגרמים מיותרים שמעיקים עליכם? האם נמאס לכם מהכרס שגדלה לכם ואתם רוצים סוף סוף לרדת במשקל? אז את וגם אתה...
בריאות ורפואה כללי
אם אתם עובדים בתחום החינוך לגיל הרך, אם אתן גננות, או הורים, כמו גם אם תרצו לדעת כיצד אפשר להציל חיים - חשוב שתדעו שבאמצעות קורס עזרה ראשונה...
מאמרים אחרונים
ארועים - ארגון ארועים
קפה
רמת גן היא אחת הערים המרכזיות בגוש דן ומוקד משיכה עבור תיירים, סטודנטים, בעלי עסקים וכמובן עובדים של חברות גדולות. כתוצאה מכך יש ברמת גן...
עסקים כללי
על אימון אישי
אנחנו יצור אנושי, רגשי. שרוצה להרגיש ביטחון. שייכות וקרקע יציבה. וקיים בנו דחף הישרדותי, להתחבר לאנשים אחרים ,להיות מוקפים באנשים,...
צרכנות כללי
משנה לשנה ניתן לראות כי כמעט בכל בית עסק וכן אפילו בתים פרטיים משתמשים במפיצי ריח חשמליים לבישום החלל בצורה אחידה מתוך כוונה להעניק...